------------------------------------------
▶▶▶▶ Burger Shop 2 ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Burger Shop 2 IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ obegränsad primogems hack ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Burger Shop 2 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Burger shop 2 ännu bättre än den första och första är en klassiker! Mer komplex ju högre du kommer med olika livsmedel och apparater du använder för att laga mat. Även om det finns annonser kan du helt enkelt betala 1,99 för att ta bort dem men de stör mig inte. Bra spel för att döda tid, håller dig på tårna!!
Burger Shop 2 Casual rojBurger Shop 2 معمولی bxsJag älskar verkligen den här appen på grund av hundarna och att ge menyerna till killarna.
Jag provade spelet för att se om det var något roligt och jag tyckte ärligt talat att det var ganska irriterande att det verkligen inte var den typ av spel jag letade efter att spela.
Jag älskar det för mycket för första gången min mamma laddar ner den här appen så jag downlond är en app på min surfplatta😊😀😉
Burger Shop 2 Casual wzoDet här spelet är så roligt och beroendeframkallande och roligt. Det kommer också att hålla dig sysselsatt ett tag. Jag gillar hur du med tiden får fler föremål och karaktärer med tiden så att du har nya saker att göra och det håller det intressant och roligt.
Det här är bra
Det är fantastiskt! Jag tycker väldigt mycket om det här spelet och jag hoppas att det finns del 3 av det här spelet
Detta kan vara ett riktigt bra spel om de verkligen gör något med spelet, jag menar grafiken och allt är långt när spelet kan spelas bättre
Sammantaget är appen bra men skulle vara glad om vissa saker ändras... Först och främst bör relaxläget vara kontinuerligt om jag har valt något speciellt alternativ, t.ex. frukost eller lunch! För det andra, be om att ta bort annonser efter varje chans =_=!
för långsam. fortsätter att hänga.
Burger Shop 3 det här spelet är riktigt roligt det gör mig beroende av det snälla kom ut med Burger Shop 3 vi ville verkligen ha obb nya kunder ny valp hela hög han Hawaii Hawaii nivå tack och jag började jag gör för jag gillar att veta du vet men jag är fortfarande dina tre jag börjar vid 3 😍😍😍😍😍😍😍😁😋😚
Mycket trevligt spel men det suger när det är mycket svårare
Det är ett väldigt dumt spel. det här är ett sämsta spel jag någonsin sett 🤨🤨🤨. Någon kropp spelar inte det här spelet
det är ett bra spel, håll fokus
Jag älskar verkligen det här spelet! Jag har spelat det flera gånger. Du måste verkligen tänka snabbt på de högre nivåerna. Se till att du kontrollerar kundernas tålamodsnivå. Det hjälper dig att veta vem du ska tjäna först och hjälper dig att nå högre nivåer. Servera den bar överkropp snabbt eller så sänker han andras tålamod snabbt. Noll fel i det här spelet. Byter upp varor och kunder tillräckligt mycket för att alltid behålla intresset. Bra spel!
Jobbade så hårt för att få ett guld och det håller inte rekord
Burger Shop 2 Опуштене mmwDet gör mig beroende av det. Efter några nivåer blir det tråkigt. Inget bra spel. Snälla förbättra i burger shop3
det här spelet hade inga inställningar
det är fantastiskt😉😉😉 roligt spel det är vi kan spendera tid det är fantastiskt😍😉😉😉😉😉
Älskar burgershop-spelen! Några av mina favoritmobilspel någonsin!! Hoppas att få se en hamburgerbutik 3 en dag!
En rörig röra av ett spel. Kontrollerna fungerar när de känner för det, och spelet kastar hela tiden kurvor på dig bara för att trotsa dig. Spelet lär dig till exempel hur man gör biff, och sedan beställer den första kunden efter bifftutorialen något som inte är biff, men ett oidentifierat kött som spelet inte gav dig någon indikation på skulle vara där. Att bläddra med beställningarna är också så petigt att jag gav upp det inom några minuter efter att jag försökte.
Detta spel är roligt, mycket utmanande, beroendeframkallande och lätt att spela!!!
Inte särskilt spännande, du klarar en nivå oavsett vad och det spelar ingen roll hur mycket pengar du tjänar. Gränssnittet kunde vara bättre, medan jag gör mat ovanpå skärmen täcker min hand kundens beställningar längst ner. Ledsen men njöt inte av det.
FÖR ATT SPELET ÄR INTRESSERAD
snälla ta bort annonser
Inte dåligt
Inte bra inte dåligt inte genomsnittligt det är klokt jag har gett 2 stjärnor
uh uh sh
det är i bästa fall ok. annonserna dock, bara löjliga
Annonserna är väldigt irriterande. uppmana oss att spendera pengar för att ta bort annonserna. AVINSTALLERA!!
Burger Shop är så väldigt trevlig och spännande. Spela och njut utan dina vänner
njuter men annonsen är för lång och för många
Dåligt spel . Ladda aldrig ner det.
Det är fantastiskt! jag älskar det här spelet
fortsätter att visa annonser som jag betalat för att få bort
Det här är det bästa spelet någonsin men ibland beställer folk också❤️
Bra spel men så svårt
Chicken Gun Azione kenDet är bra för mig
jag vet inte om det här spelet jag spelade en gång när jag skulle ta bort spelet men när jag ska spela kommer jag att berätta för dig