------------------------------------------
▶▶▶▶ Homecraft - Home Design Game ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Homecraft - Home Design Game IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ fuskkod många poäng ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Homecraft - Home Design Game 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
ディノテイマーズ - ジュラ紀乗馬 MMO アドベンチャー dphmånga av spelen är lite svåra men när du väl klarar dem är det kul.
Kan inte spela utan pengar, besviken, älskar verkligen spelet.
Det här är alldeles för svårt. Poäng för möbler är för höga och måste spela för många rundor för att få tillräckligt för att göra någonting och rundorna är nästan omöjliga att passera så en spelare kan inte komma för långt förbi det första enkla pussel- och dekorationsrummet (LR). Mycket tråkigt.
sött spel än så länge, möbler är alldeles för dyra.
Coolt spel, jag gillar det faktum att man får välja och vraka vilka möbler och annan inredning som ska in i rummet.
WOW. Det här är mycket mer utmanande än den berömda godiscru*h! Med mer flexibla "regler" och manöver. Den som kommer på denna kreativitet vill jag tacka dig🎁💝
Kan inte ta mig igenom utvecklarens labyrint... Fixa din app!!! Kommer inte att öppna förbi den orange färgrullen på min cr*p icon3 Android-telefon (tillverkad i Vietnam!) Hjälp! Fixa det snabbt! Jag går in på SERIÖST TAPBLAZE-ÅTERTAGNING utan tillgång till min gamla vän Tappy...(mitt personliga smeknamn för Home Craft!)☹️☹️☹️😤😤😤🙄🙄🙄 (Älskar er för ett av de bästa spelen i bjuder potten!),😘😘😘!!!
Inte vad jag förväntade mig, bara saker som såg bra ut av de få saker jag gjorde var golvet och fönstren, alternativen för skåpet var alla skräp och ritningen gjorde inte att göra längre värt min tid..
Kul att inreda rummen. Det tar dock för lång tid att skapa liv.
Jag ger 3 betyg. Det här är ett underbart spel. N ingen tvekan om det. Men nivåerna som bryter är mycket komplicerade och mycket begränsade liv. Det tar verkligen massor och mycket tid att slutföra varje uppgift, eftersom det inte är lätt att korsa nivåerna. Ladda inte ner detta spel tack. Du kommer att slösa mycket tid på att spela samma nivå igen N igen. Det är irriterande
När jag började spela det här spelet var det fantastiskt, mycket roligt och underhållande. Men nu är det det värsta någonsin. Spelen tar för lång tid att vinna mynt och inte roligt bara stressigt att försöka ta sig framåt. Även valen för att dekorera föremål är inte så bra. Jag gillar en utmaning men när det tar dagar och veckor att utvecklas är det inte längre roligt. Jag är redo att avinstallera, det finns för många spel där ute för att jag ska vara stressad när jag spelar det här.
Utmanande och söt. Nyligen tillhandahöll alternativ för att tjäna extra vändningar och obegränsade liv när du uppdaterar spelet. Fortsätt komma! Älskar det här spelet!
Jag älskade spelet, men det tog slut på fler nivåer för mig att spela. Det behöver en seriös uppdatering så att det inte händer längre.
Varje nivå blir svårare, men ditt pris är fast! Designkostnaden ökar, men dina pengar är fasta! Det är inte annorlunda för spelet, hur bra du kan klara nivåer, spelet ger dig 500 mynt! inte mer inte mindre!
Homecraft - Home Design Game নৈমিত্তিক ofrzÄlskar det men inga gratis dagliga boosters!
Wow! Det här är spelet jag har letat efter! Jag utmanar dig att ladda ner det här just nu och du kommer inte ångra det på grund av designen, de snygga möblerna, karaktärerna och mer! Det är väldigt beroendeframkallande att spela och väldigt tillfredsställande❤❤❤
Till en början var det här spelet väldigt roligt. Fantastisk grafik och inredningsval, nivåer utmanande men tveksamma. Tills jag når nivå 89, har fastnat i flera dagar och som en annan recension säger, finns det inga incitament att fortsätta så jag kommer att avinstallera.
Irriterande! Spargris dyker upp hela tiden. Skulle aldrig betala för det! Mycket hårda nivåer. Det tar evigheter att avsluta en scen. Och du måste betala riktiga pengar för att få exklusiva föremål! Det finns mycket bättre liknande spel där ute.
njuta av utmaningarna och sedan göra om. håller mig fascinerad. tack
Det här spelet är inte bra vad är det med diamanter du inte kan få om du inte köper dem med riktiga pengar kommer inte att göra det här spelet bättre OINSTALLERAT DET
Homecraft - Jeu de Design d'intérieur Grand public ofqbOm du gillar att spela hela dagen bara för att dekorera ett rum, spela då detta spel. För det är allt du kommer att göra. Plus att superbomberna inte tar ut kedjorna och bomberna gör väldigt lite skada. Så om du bara vill spela matchspel är det här för dig. För du kommer inte att göra mycket inredning. Plus att dekorationerna kostar mycket men du tjänar pengar väldigt långsamt och därför spelar du match hela dagen lång.
Homecraft - Home Design Game Казуални drcDet här spelet har en stor våning, boosters istället för att hjälpa dig att inte hindra dig från ocket, särskilt när de på en av dess nivå har andra plattor som du behöver skaffa och raketen inte går dit de hellre går till nästa ett var du kan få det själv det här spelet måste vara mer användarvänligt och inte bara handla om men det här matlivet är uppe det finns bättre spel spel på marknaden
det är kul, men du borde inte behöva spela så kanske spel bara för att få tillräckligt med mynt för att göra en uppgift eller köpa ett föremål, tycker att det är dags att dumpa spelet, så irriterande...
Det är ett trevligt spel att spela. Jag föreslår bara att du lägger till fler rum att dekorera och färger att välja mellan...
Jag älskar det här spelet men kim's backyard pool har inte öppnat den fixades till i 67. Snälla gör något.
Älskar spelet. Jag förstår inte varför det blir så svårt efter en 100:a och varor kostar dubbelt så mycket.
De ger dig inte tillräckligt med boosters för att slå nivåerna utan att betala för dem. Inte tillräckligt med sätt att tjäna ädelstenar som ger dig boosters. De ger dig inte tillräckligt med tid för att klara utmaningarna.
Homecraft - Jeu de Design d'intérieur Grand public ofqbIntressant spel, men många spakar är det svårt att passera, så spelförluster känns eftersom det ibland tar dagar att passera nivån, och mycket mer att designa rummet 🙁
Homecraft - Home Design Game নৈমিত্তিক ofrzfast på taket. har tillräckligt med att avsluta och flytta till nästa rum men det låter mig inte. Jag måste avinstallera. det var kul medan det fungerade.
det här är ett bra spel och väldigt beroendeframkallande men allt är dyrt, även livspåfyllningen kommer att kosta dig för mycket diamant till skillnad från de flesta spel som detta livpåfyllning kostar bara 200-300 mynt.
förvärring när det tar mer än 5 gånger att klara en nivå. Jag vill nästan ta bort den, annat än att det är okej..
Efter en viss nivå är det för svårt att spela. Och det behöver många mynt för att dekorera...
Jag gillar verkligen det här spelet men det laddas inte längre! Jag pratar inte om att det är långsamt, det laddas bara inte. Jag hoppas att detta kan åtgärdas.
Varför måste vi vänta en månad eller mer på nya rum? Även när en ny uppdatering kommer (och jag har den senaste uppdateringen) finns det inget nytt rum. Jag har spelat sedan 2018 och det är för frustrerande att vänta en månad eller mer för att styla ett rum. När ett nytt rum kommer har jag tillräckligt med mynt sparade för att styla rummet helt. Får bara avinstallera.
Älskar det vefy avkopplande att spela som kan tjäna poäng mycket snabbt för att dekorera
Homecraft - Home Design Game Казуални drcJag älskade att spela spelet men du kommer till en viss punkt tyst tidigt i spelet. om du inte köper diamant så är det bara omöjligt så raderat ledsen.
När du får slut på drag på minispelet behöver du möjligheten att titta på en video för att få fler mynt och ädelstenar. Jag var tvungen att avinstallera spelet på grund av det. Jag använder inte mitt betalkort för spel eftersom jag bara har 130 USD kvar efter att jag betalat hyran. Mina pengar måste gå till viktiga saker som månatliga rengöringsmedel och toalettartiklar.
Absolut älskar det. Den grafiska n designen för varje rum är vacker, smidig, lux n såg ut som riktiga saker, inte tecknad, nivån är också tillräckligt utmanande för vuxna, kan bara inte sluta spela
DET ÄR ETT FANTASTISKT SPEL DET ÄR SÅ KUL ATT SPELA!!
Control Center iOS 14 APK. 2020-09-22 ... Design Home: House Renovation APK. 2021-08-23. Design Home: House Renovation · Homecraft - Home Design Game APK.